Només coincidències exactes
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

F.A.Q.s Sala Infantil

En aquest apartat trobareu les respostes a algunes de les preguntes més freqüents:

A partir de quina edat em puc fer el carnet?

El carnet d’una biblioteca pública es pot fer des del mateix dia del teu naixement! L’únic requisit és que hauran de ser els teus pares qui ho facin.

Fins a quina edat m’he d’estar a la Sala Infantil?

La Sala Infantil és l’espai on trobaràs els materials i serveis adequats per als infants fins que acabin 1r d’ESO. A partir de 2n d’ESO ja es pot accedir a la resta de sales de la biblioteca.

Què haig de fer per utilitzar els ordinadors?

Per fer servir els ordinadors de la Sala Infantil és necessari tenir el carnet de la biblioteca. Una vegada fet aquest tràmit et facilitarem les claus d’accés perquè et puguis connectar.

Puc venir a la Biblioteca a fer deures?

Tot i que la majoria dels espais de la Sala Infantil estan destinats a la lectura, n’hi ha dues taules on es poden fer deures.

Com puc saber quins llibres són els més adequats per a la meva edat?

Tots els llibres de la Sala Infantil estan classificats en funció dels diferents grups d’edat. Els llibres d’imaginació (els que expliquen històries inventades com els contes) porten un gomet del mateix color que la prestatgeria on estan col·locats perquè puguis identificar ràpidament l’edat recomanada a la que estan destinats. El gomet blau és per als que tenen entre 3 i 7 anys. El vermell, per als de 7 a 10. I el verd per al grup de 10 a 12. També hi trobareu llibres per als qui estan aprenent a llegir, o fins i tot per als més menuts.