Només coincidències exactes
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

Centenari de la Biblioteca Popular

La Biblioteca Pública Terra Baixa celebra enguany els cent anys de servei a la vila del Vendrell, des que el 17 d’octubre de 1920 es va inaugurar la Biblioteca Popular a la Rambla del municipi.

Tot i els condicionants derivats de la pandèmia, s’han programat un seguit d’actes i activitats per commemorar aquesta efemèride.

Durant els propers dies trobareu en aquesta pàgina un resum de les activitats que es vagin programant i desenvolupant per celebrar aquest aniversari.

REPORTATGE SOBRE LA BIBLIOTECA POPULAR DEL VENDRELL

Audiovisual, produït per TV el Vendrell i l’Arxiu Comarcal del Baix Penedès, sobre la construcció de la Biblioteca Popular del Vendrell, obra de la Mancomunitat de Catalunya, que fou inaugurada el 17 d’octubre de 1920.

El fons de la Biblioteca Popular del Vendrell es troba dipositat a l’Arxiu Comarcal del Baix Penedès.

VÍDEO ELABORAT DES DE LA REGIDORIA DE CULTURA SOBRE LA BIBLIOTECA POPULAR

Des de la Regidoria de Cultura s’han elaborat diversos vídeos dedicats, entre d’altres, a racons de la vila amb molta història.

La sèrie porta el nom d'”Oh! Què curiós!”, i es va estrenar amb un vídeo dedicat a la Biblioteca Popular.