Només coincidències exactes
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

Biblioteca Digital Vendrellenca

La Biblioteca Digital Vendrellenca és un projecte impulsat per la Biblioteca Pública Terra Baixa del Vendrell amb l’objectiu principal de facilitar l’accés a documents de la Col·lecció Local que la Biblioteca ha anat recollint i conservant al llarg dels anys, i també per assegurar-ne la preservació.

Aquest fons, format per fullets, programes, impresos, etc., s’anirà digitalitzant i posant a disposició pública mitjançant aquest repositori. Actualment, la Biblioteca Digital Vendrellenca inclou cinc grups de documents:

Per accedir als diferents documents es pot fer de dues maneres: o bé des de la pàgina d’inici, clicant al títol de la col·lecció corresponent, o bé fent ús del cercador i el submenú “Etiquetes”.

Així mateix, pròximament s’incorporarà un accés des de la pàgina d’inici a l’ARCA, l’Arxiu de Revistes Catalanes Antigues, des d’on també es pot consultar la premsa local vendrellenca més antiga.