Només coincidències exactes
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

Sala de Lectura de Coma-ruga

El novembre del 2019 es va inaugurar la Sala de Lectura de Coma-ruga, una dependència de la Biblioteca Pública Terra Baixa que permetrà que els barris marítims del Vendrell disposin de serveis bibliotecaris a la seva zona, com ara connexió a internet o préstec de documents.

Telèfon: 977 680 558

A/e: saladelectura.bibliovendrell@gmail.com

ÀREES I  FONS

L’espai, d’una sola planta, compta amb un vestíbul i una única sala, oberta i diàfana, d’uns 70 m2. A més, ofereix  uns 30 m2 d’espai exterior molt agradable. S’hi poden trobar:

• Zona Infantil: espai destinat als menors de 14 anys, on trobareu tota mena de llibres i materials diferenciats per temes, classes i grups d’edat: llibres d’imaginació, de coneixement, còmics, pel·lícules, revistes, música…

• Zona de Premsa i Revistes: els diaris que es poden consultar cada dia són l’AvuiEl Mundo Deportivo, La Vanguardia, i el 3devuit. També hi ha diferents títols de revistes de diversos temes com ara cuina, viatges, salut, decoració i història. El darrer número de cada revista queda exclòs de préstec per tal d’afavorir la lectura a tots els usuaris.

• Zona d’adults: amb llibres de coneixement de diferents matèries, obres de referència, i llibres de ficció (novel·la, poesia, teatre, etc.).

• Zona d’Internet i +: la Sala de lectura disposa de 2 ordinadors d’accés públic amb els quals es pot accedir a Internet o utilitzar el programari d’ofimàtica que hi tenen instal·lat. Abans de fer-los servir per primera vegada cal registrar-se com a usuari/ària d’aquest servei al taulell, presentant el carnet de la Biblioteca o el DNI. Els menors de 14 anys poden accedir–hi prèvia autorització escrita d’un adult responsable (pare, mare o tutor/a). Tant els infants com els adults disposen d’una única sessió diària de 30 minuts de connexió a internet de manera gratuïta. Si es vol imprimir algun document, els preus són els següents: impressions en blanc i negre: 0,15 € per pàgina; impressions en color: 0,50 € per pàgina. La connexió a la xarxa Wi-Fi és gratuïta i es pot fer des de qualsevol lloc de la sala.

• Zona de Col·lecció Local: tot i que el Fons de Col·lecció Local es troba a l’edifici del Vendrell, a la Sala de Lectura hi ha una petita mostra de diferents documents que fan referència al Vendrell i Baix Penedès; aquells que han estat creats per autors nascuts al Vendrell i comarca o obres publicades al Vendrell o entorn.

RETORN DE DOCUMENTS

Els documents agafats en préstec a l’edifici del Vendrell es poden retornar a la Sala de Lectura de Coma-ruga. I a la inversa, els que s’han agafat a Coma-ruga es poden retornar al Vendrell.