Només coincidències exactes
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

Bibliografia col·lecció local 6a edició

L’any 2014, la Biblioteca Pública Terra Baixa del Vendrell va posar en marxar una nova col·lecció de bibliografies de periodicitat anual destinada a difondre els nous documents catalogats en una de les seves seccions més importants: la Col·lecció Local. Enguany, la publicació arriba a la sisena edició, corresponent a les incorporacions produïdes durant el 2019, amb el mateix objectiu de promoure i posar aquest fons a l’abast de tothom. La publicació està a disposició dels usuaris tant a la mateixa Biblioteca (en format paper) com en aquesta adreça d’internet.

La finalitat de la Col·lecció Local de qualsevol biblioteca pública és la preservació del patrimoni bibliogràfic del seu municipi i comarca. En el cas de la Biblioteca Pública Terra Baixa, el seu àmbit d’actuació en aquesta matèria és el llegat documental del Vendrell i, per extensió, del Baix Penedès. Està integrada per documents de diferents tipologies (llibres, audiovisuals, premsa, estudis, mapes, música, contes, teatre, etc.) i treballa per recollir de forma exhaustiva qualsevol publicació o edició d’aquest àmbit territorial.