Només coincidències exactes
Cerca contingut
Cerca a publicacions
Cerca a les pàgines

Planta 2: audiovisuals, diaris i revistes, còmics…

A la Planta 2 de la Biblioteca s’hi pot trobar el fons audiovisual (música i cinema), així com la premsa diària, la secció de revistes i els còmics per a adults.

AUDIOVISUALS

La secció d’audiovisuals comprèn pel·lícules i sèries (dels grans clàssics del cinema fins al cinema d’autor, passant per les obres més actuals del gènere romàntic, d’humor, d’intriga, d’acció…), així com CD i DVD musicals de tots els estils i gèneres (des de la música rock fins al minimalisme de la música chill out, passant pel jazz o el flamenc…).

REVISTES

El fons de revistes inclou més de 100 títols de diferents periodicitats (setmanals, mensuals…). N’hi ha de diversos temes i categories, com ara “Salut i bellesa”, “Viatges”, “Idiomes”, “Cuina“, “Història“, “Informàtica“, “Música”, “Drets humans” o “Cinema” …, entre moltes altres.

El darrer número de cada revista queda exclòs de préstec per tal d’afavorir la lectura a tots els usuaris.

PREMSA DIÀRIA

Els diaris que es poden consultar cada dia són: l’Ara, l’Avui, el Diari de Tarragona, El Mundo Deportivo, El Periódico de Catalunya, La Vanguardia, i el 3devuit.

CÒMICS PER A ADULTS

La Biblioteca disposa d’un ampli fons de còmics per a adults que inclou des d’obres clàssiques fins a les novel·les gràfiques més avantguardistes i actuals.